نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 15:14

تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان امروز رسما افتتاح شد و من امیدوارم ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی ثبت شده محقق و افزایش یابد چون ظرفیت قابل توجهی در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر وجود دستور کارهایی برای حل مسائل اقتصادی استان‌ها اظهار کرد: حل مشکلات استانی تکلیف رئیس‌جمهور است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به برنامه‌ریزی انجام شده برای دیدار با مدیران و فعالان اقتصادی در سفر به زنجان اشاره و تصریح کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است.
وی تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان امروز رسماً افتتاح شد و من امیدوارم ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی ثبت شده محقق و افزایش یابد چون ظرفیت قابل‌توجهی در این استان وجود دارد.
خاندوزی با تأکید بر پیگیری سیاست سال گذشته در مورد بدهکاران بانکی ادامه داد: این سیاست موجب تمکین بدهکاران برای پرداخت بدهی‌های خود شده و ایجاد ظرفیت برای تسهیلات گیرندگان جدید می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597075

مهمترین اخبار ایران و جهان: