نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 11:40

فارس من|لزوم ورود مدعی‌العموم به معضل زباله‌ در شهر اهواز

مردم اهواز از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواسته اند تا به مشکلات جدی زباله‌گردی در خیابان‌های این شهر توجه کرده و اقدامات لازم را برای حل این معضل انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان « لزوم ورود مدعی‌العموم به معضل زباله‌ در شهر اهواز» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این کمپین از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواسته شده است تا به مشکلات جدی زباله‌گردی در خیابان‌های این شهر توجه کرده و اقدامات لازم را برای حل این معضل انجام دهد.

با توجه به اظهارات مردم اهواز، شهرداری به درستی به این مسئله رسیدگی نکرده و نتوانسته است مشکلات زباله و زباله‌گردی را در خیابان‌ها کنترل کند. این مسئله نه تنها منجر به ایجاد مشکلات بهداشتی و سلامتی برای مردم و به ویژه کودکان شده است، بلکه از عوامل اصلی نارضایتی مردم اهواز به‌شمار می‌رود و بر تمایل خانواده‌ها به مهاجرت از این شهر نیز تأثیر گذاشته است.

مردم اهواز امیدوارند که با تداوم این مسئله و عدم رسیدگی مدیران شهری به آن، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان موضوع را جدی بگیرد و از حقوق آن‌ها در حفظ بهداشت و سلامت جامعه حراست کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544931

مهمترین اخبار ایران و جهان: