نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 09:26

مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز و صعود به ارتفاعات این منطقه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد بزرگ فرهنگی معنوی گرامیداشت سالروز آزادسازی بازی دراز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد که تمهید مقدمات آن از اواخر سال گذشته در شهرستان آغاز شده و جلسات متعددی در شهرستان و استان برگزار شده است.

وی افزود: در سرپل‌ذهاب ۶ کمیته تشکیل شده که متناسب با شرح وظایف تعیین شده از ماه‌ها قبل اقدامات خود را آغاز کرده‌اند و بازدیدهای مختلفی از این اقدامات انجام گرفته است.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: کمیته مهندسی در بحث آماده سازی مسیر یادمان، تأمین پارکینگ خودروها و آماده سازی مسیرهای داخل یادمان فعالیت داشتند کمیته اسکان نیز مقدمات تأمین اسکان ۳۵ هزار زائر یادمان بازی دراز را فراهم کردند که ۱۵ هزار نفر در سرپل‌ذهاب و مابقی در شهرستان‌های مجاور اسکان می‌یابند.

بابلی با بیان به اینکه کمیته فرهنگی مقدمات کار فضاسازی و برنامه‌های فرهنگی را فراهم کرده، بیان کرد: کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری شهرستان با تمام امکانات خود به میدان آمده و شهرداری شهرستان کرمانشاه را به عنوان شهرداری معین در کنار خود دارد.

وی ادامه داد: کمیته بهداشت و سلامت یک کمیته استانی هست که برای مسائل بهداشتی و درمانی و تأمین سلامت شرکت کنندگان پای کار آمده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی یک برنامه استانی است که لازم است تمام استان پای کار باشند که همینگونه هم بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161175

مهمترین اخبار ایران و جهان: