نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 09:28

رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه «خضر عدنان» را پرداخت خواهد کرد

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام خبر شهادت شیخ «خضر عدنان» اسیر فلسطینی و از اعضای ارشد این جنبش در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از ۸۷ روز اعتصاب غذا، اعلام کرد که عواقب کامل این جنایت به عهده رژیم اشغالگر است و هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی به این مناسبت آماده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی که شیخ خضر عدنان را دستگیر کرد و مشکلاتش را در زندان نادیده گرفت و با ابزارهای کثیف خود از جمله دادگاه‌های جعلی، نهادهای امنیتی تروریستی و تعقیب نظامی جنایتکارانه علیه وی مرتکب فجیع‌ترین جنایات شد، تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: در مسیر طولانی خود به سوی بیت المقدس، ما مردان دلیر و بسیاری از رهبران و مبارزان را از دست خواهیم داد و رهبر مبارز شیخ خضر عدنان یکی از کسانی بود که راه وسیعی را برای همه آزادی خواهان فلسطین و جهان گشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182275

مهمترین اخبار ایران و جهان: