نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 21:27

ادامه روکش آسفالت جاده‌های خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از نظر ترانزیت، صادرات، واردات و تامین نیازمندی‌های داخلی استان، حساسیت کار فعالان عرصه حمل و نقل به وضوح قابل مشاهده است، گفت: یکی از اهداف جدی ما تکمیل شبکه راهی، آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی در سطح استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان، اظهار کرد: فعالان عرصه حمل و نقل جایگاه خاصی در کشور، نظام و زندگی مردم دارند و زحمات آن‌ها جای تجلیل دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موقعیت ویژه استان افزود: این استان از نعمت بزرگ و عظیم حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برخوردار است که حول محور آن زائران بی‌شماری در طول سال به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند. طبیعتاً خیل عظیم زائران نیازمند حمل و نقل به واسطه اتوبوس، قطار، هواپیما و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

وی با بیان اینکه مباحثی همچون تامین مواد غذایی و فرآورده‌های نفتی توسط فعالان عرصه حمل و نقل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: موقعیت استان خراسان رضوی، مرزهای آن و جمعیت ۷ میلیون نفری؛ نیاز جدی استان به حمل و نقل و زیرساخت‌های آن را نشان می‌دهد.

نظری با اشاره به اینکه از نظر ترانزیت، صادرات، واردات و تامین نیازمندی‌های داخلی استان، حساسیت کار فعالان عرصه حمل و نقل به وضوح قابل مشاهده است، تصریح کرد: یکی از اهداف جدی ما تکمیل شبکه راهی، آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی در سطح استان است و روکش آسفالت جاده های استان نیز پس از ۱۲۰۰ کیلومتر اول ادامه می‌یابد.

استاندار خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: همچنین پایانه‌های حمل و نقل مرزی و غیر مرزی استان باید بروز شود و این در برنامه ما قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609880

مهمترین اخبار ایران و جهان: