نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 02:59

انقلاب اسلامی ایران عقب‌گرد ندارد/ 22 بهمن باید باشکوه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران عقب‌گرد نداشته و از مسیری که تاکنون انقلاب طی کرده برنمی‌گردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در همایش فجرآفرینان استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: حضور در جمع ایثارگران باعث افتخار است و همه ما مدیون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا هستیم و باید در راه ارزش‌‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره اظهارات مسئولان سیاسی کشورهای بیگانه در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هزینه‌هایی که امریکا و ایادی آن در براندازی انقلاب کردند، افزود: انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند برای آیندگان است و این انقلاب به عنوان حرم و به حول قوه الهی با اقتدار پابرجاست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه انسان مبارز همواره در هر برهه‌ای از تاریخ زنده است، گفت: ۲۲ بهمن امسال باید با حضور پر شور مردم باید خیلی متفاوت از سال‌های گذشته و با اقتدار برگزار شود.

در این مراسم از چند اثر فرهنگی از تولیدات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان شامل دو مستند شهیدان داود مرادخانی و رحمان بهرامی از شهدای مدافع حرم استان و نماهنگ ایران من سلام با صدای علیرضا نوری فرزند شهید والامقام رجبعلی نوری رونمایی شد.
همچنین در این مراسم نماهنگ «ایران من سلام» توسط علیرضا نوری خواننده این اثر به صورت زنده اجرا و از چند تن از جانبازان فعال در حوزه ورزش تجلیل و قدردانی شد.
اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه سرود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شعرخوانی توسط شاعر شهیر استان ناصر ولایی از جانبازان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های همایش فجرآفرینان استان زنجان بود.
پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030780

مهمترین اخبار ایران و جهان: