نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:07

دپارتمان آموزش معدن کشور در نهبندان تجهیز شد

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه تأکید ما بر روی رشته معدن است و در همین راستا دپارتمان آموزش معدن کشور در نهبندان افتتاح شد، گفت: بیش از 60 میلیارد تومان تجهیزات برای این دپارتمان در نهبندان گذاشته ایم و در 20 رشته شغلی هم آموزش ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی‌نیا با بیان این مطلب در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: موضوع مهارت یکی از ابرپروژه های ملی است و نهضت ملی مهارت، در گام دوم انقلاب محور برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

وی تصریح کرد: خراسان‌جنوبی را با وجود زیرساخت های خوب فنی و حرفه ای به عنوان استان هدف قرار دادیم و تلاش می کنیم با تجهیز مراکز فنی و حرفه ای چتر آموزش فنی و حرفه ای را در این استان گسترش دهیم.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه تأکید ما بر روی رشته معدن است و در همین راستا دپارتمان آموزش معدن کشور در نهبندان افتتاح شد، گفت: بیش از 60 میلیارد تومان تجهیزات برای این دپارتمان در نهبندان گذاشته ایم و آموزش ها در20 رشته شغلی هم ارائه می شوند.

حسینی نیا گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، مربیان صنعت و معدن کشور در نهبندان باید آموزش بینند.

وی با بیان اینکه بیش از 21 هزار و 503 نفر دوره آموزش در کشور تاکنون برگزار شده، گفت: مهارت سر حلقه سعادت جوانان است اما باید اصناف و خیرین و همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030236

مهمترین اخبار ایران و جهان: