نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 00:53

توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که برای توسعه شهرستان باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با توسعه شهرک صنعتی برازجان و ایجاد نواحی جدید صنعتی در نقاط مختلف این شهرستان شاهد ایجاد اشتغال و توسعه تولید باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه اشتغال در دشتستان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود افزود: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از طراحی و اجرا شدن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان دشتستان، ۲ ناحیه صنعتی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

علی رسولیان با اشاره به اضافه شدن ۸۲ هکتار به مساحت شهرک صنعتی برازجان خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک‌های خورشیدی برای توسعه تولید انرژی‌های خورشیدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به دعوت نماینده دشتستان به این شهرستان سفر کرد.

رسولیان در این سفر ضمن بازدید از شهرک صنعتی برازجان و طرح توسعه این شهرک، وضعیت ایجاد نواحی جدید صنعتی در دیگر نقاط شهرستان دشتستان را بررسی کرد.

وی همچنین از تصفیه خانه پساب صنعتی شهرک صنعتی برازجان و برخی واحدهای فعال شهرک صنعتی برازجان بازدید کرد و با کارآفرینان گفتگو کرد.

رسولیان از محل احداث ناحیه صنعتی در وحدتیه و شبانکاره هم بازدید کرد و در گفتگو با مقامات محلی در جریان مسائل و مشکلات این نواحی قرار گرفت و دستوراتی صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067380

مهمترین اخبار ایران و جهان: