نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:36

۴۰ درصد تعهد اشتغال امسال خوزستان محقق شد

اهواز - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۲ را ۶۳ هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد این رقم تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رشنودی صبح امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای، تعهد اشتغال خوزستان در سال ۱۴۰۲ را ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: بر مبنای میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، تاکنون ۴۰ درصد از این تعهد محقق شده است و امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها بیش از این میزان محقق شود.

وی، میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های استان را بیش از ۳۰ هزار میلیارد عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رشنودی در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در خوزستان می‌گوید: درحال حاضر پنج هزار و ۶۰۰ فروشگاه خرد و ۴۶۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی هستند و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ۱۲۰ هزار خانوار در استان به مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده‌اند، اضافه کرد: در اجرای این طرح نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه بهتری داریم و تلاش می‌کنیم این روند به بهترین شکل ادامه یابد.

به گفته رشنودی، تعداد تراکنش‌های انجام شده از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را ۳۰۰ هزار مورد ثبت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497936

مهمترین اخبار ایران و جهان: