نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 16:32

موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد.

 جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته‌ امداد چهارمحال و بختیاری با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد و گفت: کسب رتبه‌های برتر توسط این دانش‌آموزان سخت‌کوش در نتیجه تلاش و پشتکار آن‌ها، صبر و شکیبایی خانواده‌ها و حمایت کارکنان این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع پنج رتبه سه رقمی کسب شده، چهار دانش‌آموز در رشته علوم‌انسانی و یک دانش‌آموز در رشته ریاضی‌فیزیک تحصیل می‌کردند.  

وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند را یک هزار و ۶۰۰ نفر عنوان و اضافه کرد: از این مجموع هفت نفر موفق به کسب رتبه‌ بین یک هزار تا ۲ هزار و ۱۸ نفر نیز رتبه بین ۲ تا پنج هزار در رشته‌های علوم‌انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شده‌اند.

محمدی با اشاره به افتخارآفرینی دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور سال گذشته تصریح کرد: چهار دانش‌آموز موفق به کسب رتبه سه قمی، ۲۰ دانش‌آموز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار و ۸۸ دانش‌آموز نیز جهت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند. 

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475636

مهمترین اخبار ایران و جهان: