نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 21:40

مدیران رباط کریم خارج از اختیارات و چارچوب قانون به کسی قول ندهند

رباط کریم- فرماندار رباط کریم گفت: مدیران رباط کریم خارج از اختیارات و چارچوب قانون به کسی قول ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری رباط کریم با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، حساسیت‌های خاص سال ۱۴۰۲ را بر شمرد و گفت: در همه عرصه‌ها به خدمت رسانی بیش از پیش به مردم همت کنید.

وی با انتقاد از برخی کم کاری‌ها بر کنترل عملکرد مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران باید به میان مردم رفته و مشکلات آنها را جویا شوند، نه اینکه منتظر باشند مردم به آنها مراجعه کنند.

نماینده عالی دولت در رباط کریم در ادامه اقدامات برخی متخلفین را به دلیل قول‌های خارج از قانون برخی مدیران دانست و اظهار داشت: حق ندارید خارج از اختیار خود و فراتر از قانون به کسی قولی دهید.

احمدی وجود جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: هر مدیری که نمی‌تواند با شرایط کنونی کار کند و ناراضی است، حق ندارد نقش اپوزیسیون را بازی کند، بلکه همین امروز خداحافظی کند و برود.

وی در ادامه به انتخاب شهردار رباط کریم اشاره کرد و با بیان اینکه انتخاب ناصحیح هم آبروی اعضای شورا را می‌برد و هم موجب وهن نظام است، گفت: اینکه گفته شود من یا دیگر مدیران روی شخص خاصی نظر داریم، درست نیست، بلکه اتفاق نظر مسئولان شهری روی معیارها و شاخصه‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477836

مهمترین اخبار ایران و جهان: