نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 16:54

۱۷ درصد اراضی کشاورزی استان زنجان سنددار هستند

زنجان-رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۷ درصد اراضی کشاورزی استان سنددار هستند و امیدواریم سال ۱۴۰۲، پایان صدور اسناد حدنگاری برای روستاها را جشن بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، گفت: در خدمت به مردم، اعمال باید با گفتار هماهنگ باشد و مدیران عمل‌گرا رفتار کنند.

وی ابراز کرد: ارتباط با مردم باید توسعه داده شود و مدیران در این راستا باید رویکرد حل مسئله داشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، گفت: عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک استان ارتقاء داده شده و در این حوزه جزو استان‌های برتر تلقی می‌شود.

صادقی نیارکی تاکید کرد: اداره ثبت یک اداره عام با مراجعات بالا است و گذر غالب افراد به این مجموعه می‌افتد. خوشبختانه همواره رضایت‌مندی مراجعان را نیز شاهد هستیم.

وی گفت: صدور اسناد کشاورزی و نهضت صدور استاد حدنگاری در این دوره برجسته‌تر شد و استان زنجان چند سال پی‌درپی در صدور اسناد حدنگاری برای روستائیان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و در این خصوص آمار ۷۹ درصدی دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، تصریح کرد: در امور شهری نیز ۱۰۰ درصد مراکز توسعه یافته و شهرک‌های جدید صدور اسناد شده‌اند و همچنین طبق آخرین آمار ۱۷ درصد اراضی کشاورزی استان سنددار هستند.

صادقی نیارکی تاکید کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۲، پایان صدور اسناد حدنگاری برای روستاها را جشن بگیریم.

وی گفت: باید قدردان مسئولانی باشیم که خود را وقت خدمت به مردم می‌کنند و حذف فرایندهای زائد برای ارائه خدمت یکی از مواردی است که رضایت مراجعان را به وجود می‌آورد. ارائه خدمت روان و کم‌هزینه برای مردم، مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: همراهی مجموعه یکی از محورهای اصلی مدیریت و خدمت مطلوب است و مسئول در راس باید از مجموعه خود پشتیبانی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957036

مهمترین اخبار ایران و جهان: