نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 17:12

مردم کردستان حماسه‌ساز انتخابات پیش‌رو خواهند بود

امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان با حضور حداکثری و پرشور در انتخابات 11 اسفند حماسه بزرگ دیگری را در تاریخ افتخارات خود ثبت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج، با اشاره به راهبردهای رهبری در زمینه انتخابات گریزی زد و اظهار کرد: ملت ما آزمون بزرگی در پیش دارد که امیدواریم بتوانیم از این آزمون با موفقیت بیرون بیایم.

وی عرصه انتخابات را میدانی برای حضور و نقش‌آفرینی مردم در تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود نام برد و گفت: باید با پایبندی به دستورات اسلامی و تلاش و کوشش سعی کنیم به بهترین شیوه از این آزمون بزرگ سربلند و موفق بیرون بیایم.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: دشمنان در طول 45 سال عمر انقلاب از تمام توطئه‌ها برای ضربه‌زدن به انقلاب استفاده و سعی کردند با هر روشی مانع از توسعه و اقتدار ایران اسلامی شوند اما همواره محکوم به شکست بوده‌اند.

ماموستا رستمی افزود: تلاش‌های دشمنان در ضربه‌زدن به اقتصاد و توسعه ایران به برکت رهبری داهیانه امامین انقلاب و همچنین حضور همیشه در عرصه مردم بی‌نتیجه مانده است.

وی تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی و دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است و همواره در جلسات مختلف مسوولان را بر توجه و دلسوزی نسبت به جامعه دعوت می‌کنند.

وی برخورداری از صبر و شکیبایی، وظیفه شناسی، مسوولیت‌پذیری، اخلاق حسنه و پاسخگویی به مردم را از ویژگی‌های مسوولان در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مسوولان باید با حضور در بین مردم به مطالبات و مشکلات مردم گوش دهند و در زمینه پاسخگویی به آن امیدآفرینی کنند.

امام جمعه سنندج افزود: مردم کردستان در طول تاریخ همیشه با خلق حماسه‌های بزرگ و حضور در صحنه سمپاشی‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در دفاع از انقلاب و سرزمین در این خطه مرزی از تمام وجود خود مایه گذاشته‌اند.

وی با تاکید براینکه همه مردم کردستان در این آزمون بزرگ شرکت می‌کنند و حماسه بزرگ دیگری در این استان خلق می‌شود، گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه را برای توجه بیشتر به رفع مشکلات این استان و توسعه در حوزه‌های مختلف فراهم می‌سازد.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در حوزه‌های مختلف دارای توانایی و ظرفیت‌های بسیاری است باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه هرچه بیشتر بهره بگیریم.

ماموستا رستمی به وظایف نمایندگان هم گریزی زد و گفت: نمایندگان مجلس باید در مسیر رفع مشکلات شهری و روستایی تلاش و در بودجه‌ریزی‌ها به نقاط محروم و کمتربرخوردار توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید بیشتر به فکر مناطق محروم و حاشیه‌نشین باشند و حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذاران و تلاش در مسیر رونق تولید، رفع بیکاری و ساماندهی مرزها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

ماموستا رستمی گفت: شرکت حداکثری ملت ایران در انتخابات موجب خشم و ترس دشمنان و خنثی‌سازی توطئه‌های آنان خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654780

مهمترین اخبار ایران و جهان: