نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 09:14

راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه کالاهای ضروری در شهرستان‌های سمنان

استاندار سمنان راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه اقلام ضروری موردنیاز مردم را در شهرستان‌های بزرگ استان سمنان خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در حاشیه بازدید از خبازی‌های شهر سمنان، با بیان اینکه هدف از انجام این بازدیدها نظارت بر ارائه خدمات و کیفیت نان تولیدی است، اظهار کرد: خوشبختانه شاهدیم که کیفیت نان در استان سمنان نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از خبازی‌های استان سمنان باید به‌طور مستمر انجام می‌شود، افزود: ارتقای بیش از پیش کیفیت نان، رعایت موازین بهداشتی، جلوگیری از کم‌فروشی و پیشگیری از قاچاق و احتکار آرد از مواردی که در این بازدیدها مدنظر بازرسان قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید دسترسی مردم به بازار و تهیه نان تسهیل شود، گفت: این موضوعات باید در دستور کار و پیگیری کمیته آرد و نان فرمانداری‌های استان سمنان قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه راه‌اندازی بازارچه عرضه محصولات یکی از مواردی است که دسترسی مردم را به اقلام ضروری تسهیل می‌کند، تصریح کرد: این بازارچه‌ها باید در کمتر از ۱۰ روز دیگر در شهرستان‌های بزرگ استان سمنان نظیر گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود راه‌اندازی شوند.

وی افزود: از فرمانداری‌های شهرستان‌های استان نیز انتظار می‌رود تا به‌منظور جلب رضایت مردم نظارت بر بازار، نحوه قیمت‌گذاری کالاها و کیفیت کالاهای ارائه شده و اقلام ضروری نظیر نان را در دستور کار فوری خود قرار دهند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639280

مهمترین اخبار ایران و جهان: