نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 11:28

حضور مردم در سرنوشت سیاسی خود در عرصه جهانی مهم است

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در سرنوشت سیاسی خود در عرصه جهانی مهم است، گفت: مردم باید بدانند فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد مشارکت مردم در منافع ملی مهم است و همه باید روز ۱۱ اسفند ماه پای کار بیایند.

غلام‌رضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با تاکید بر لزوم مشارکت مررم در انتخابات، اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی مشارکت مردم در سرنوشت‌شان است و یکی از بهترین عرصه‌های این مشارکت، انتخابات است.

وی افزود: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر مردم سالاری دینی است، اهمیت فراوانی دارد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از روز شکل‌گیری نظام امام خمینی و رهبری مدام از مردم دعوت کردند در سرنوشت‌شان مشارکت کنند، حال این انتخابات چه در عرصه مجلس، شورا و ریاست جمهوری باشد.

شریعتی با اعلام اینکه حضور مردم در سرنوشت سیاسی خود در عرصه جهانی معیار است، اضافه کرد: این مهم بیشترین بازده را در قدرت ملی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد همه مردم ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای باشند، خاطرنشان کرد: مهم پیروزی مردم در انتخابات است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس تصریح کرد: خدای ناکرده مردم نباید تحت تاثیر رسانه‌ای دشمنان در سرنوشت نظام دخالت نکنند در غیر این صورت دشمنان سوءاستفاده می‌کنند و این باعث افت قدرت ملی کشور می‌شود.

شریعتی اظهار کرد: مردم باید بدانند فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد مشارکت مردم در منافع ملی مهم است و همه باید روز ۱۱ اسفند ماه پای کار بیایند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665036

مهمترین اخبار ایران و جهان: