نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 00:57

تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جوادسپهری

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرافراز «ابوالقاسم تقی‌پور صفایی» را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جوادسپهری و خواهر شهید والامقام تقی‌پورصفایی تصریح کرد: این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم رقیه تقی‏‌پور صفایی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «حسن،‌ علی‌‏اصغر و علی‏‌اکبر جوادسپهری» و خواهر شهید سرفراز «ابوالقاسم تقی‌‏پور صفایی»، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، عزیزان دلبند خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی تقدیم انقلاب نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه زهرا (س) فراغ عزیزانش را بردبارانه تاب آورد و تصویری درخشان در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت. 

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این بانوی مؤمنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان و برادر گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی خاطر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667680

مهمترین اخبار ایران و جهان: