نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:57

فتح خرمشهر در سایه انسجام نیروهای مسلح رقم خورد

سمنان- فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی و بارز عملیات بیت‌المقدس در حوزه تاکتیکی، وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مهم‌تری ظرفیت استان، نیروی انسانی بسیار توانمندی است که از دوران دفاع مقدس تا به امروز وجود دارد، ابراز کرد: هر جا که مردم به صورت حداکثری در صحنه حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند، نصرت الهی نازل می‌شود.

وی افزود: فرمول مقابله با دشمن و پیشرفت انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌ها، عمل به ویژگی‌های آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ماندگارترین، اساسی‌ترین و برجسته‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس، عملیات بیت‌المقدس است، ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی و بارز عملیات بیت‌المقدس در حوزه تاکتیکی، وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح بود.

دامغانی همچنین گفت: از مباحث، موارد، دستاوردها، ارزش‌ها، مؤلفه‌ها و موفقیت‌های مرتبط با عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر می‌توانیم امروز به بهترین شکل ممکن برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235036

مهمترین اخبار ایران و جهان: