نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 14:38

اقدامات خوبی برای معرفی خرمای خوزستان صورت گرفته است

خرمشهر- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: اقدامات خوبی برای معرفی خرمای خوزستان با برگزاری نمایشگاه در تهران و برپایی همایش نخل با هدف تجلیل از نخلداران مناطق مرزی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش رزمندگان خرمشهر که به مناسبت سالگرد شهادت سردار «عبدالرضا موسوی» فرمانده سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هرگز یاد سرداران شهید محمد جهان آرا، شهید عبدالرضا موسوی و حاج قاسم سلیمانی از خاطرم نمی‌رود؛ شهید جهان آرا هر چه می‌گفت، عمل می‌کرد، این شهید بزرگوار آرامش خاصی داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا اضافه کرد: جنگ در خرمشهر، تن به تن بود و رزمندگان دلیری را در خط مقدم از دست دادیم و به همین دلیل خوزستان و خرمشهر «خونین شهر» به گردن ایران اسلامی حق بزرگی دارد.

وی بیان کرد: ما وظیفه سنگینی در خصوص رفع محرومیت از چهره‌ی خرمشهر و آبادان داریم.

سردار سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا در تشریح فعالیت‌های محرومیت زدایی قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: لایروبی انهار کشاورزان و نخلداران نوار مرزی، اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان منطقه، هفت هزار جفت کفش به دانش آموزان و مردم و کم بضاعت مالی، خرید و نصب ۳۰ دستگاه آب شیرین کن برای تأمین آب شرب مردم مناطق مرزی بخشی از خدمات محرومیت زدایی قرارگاه کربلا هستند.

وی گفت: خرمای ممتاز و ناب خرمشهر و آبادان قابل معرفی به دنیاست و اقدامات خوبی پیرامون معرفی خرمای خوزستان توسط قرارگاه کربلا با برگزاری نمایشگاه خرما در تهران و برپایی همایش نخل در آبادان با هدف تجلیل از نخلداران و کشاورزان مناطق مرزی صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197636

مهمترین اخبار ایران و جهان: