نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 12:43

نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری

معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.

با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و اینکه مقرر است ثبت درخواست و صدور همه مجوزها از جمله مجوز سردفتری اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و دفتریاری به صورت الکترونیکی و از طریق «درگاه ملی صدور مجوزها» انجام شود، و با عنایت به اتصال وب سایت سازمان به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، لازم است همه پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی مورخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱، در اسرع وقت به درگاه مزبور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین با عنایت به بررسی صلاحیت‌های عمومی و تأیید اسامی پذیرفته شدگان توسط مراجع ذی صلاح در راستای ماده قانون ۳ مذکور و آئین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی، تعداد پذیرفته شدگان آزمون کتبی، محدودیت زمانی صدور مجوز و تسهیل و تسریع این فرآیند، اختیار متقاضیان از طریق استان‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314936

مهمترین اخبار ایران و جهان: