نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:50

مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند

همدان- مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در مسائل فرهنگی اعتقاد ما این است که مردم میدان‌دار اصلی این فعالیت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، اظهار کرد: سال ۹۸ با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی به این کمترین سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد.

وی افزود: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا را به مردم به خوبی برسانیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۴ سال در این عرصه خادمی کردم، گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، بیان کرد: در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433636

مهمترین اخبار ایران و جهان: