نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 13:15

زمینه اشتغال ۲ هزار نفر در استان سمنان فراهم شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: با احیاء بیش از ۸۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد در سراسر استان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر در سراسر استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران و اعضای خانه کارگر استان سمنان همزمان با پیش از ظهر شنبه، به میزبانی خانه کارگر سمنان بیان کرد: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بستر قانون برای تسهیل در امور مردم و همچنین کارگران، باید به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه تولید، گفت: با احیا بیش از ۸۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد در سراسر استان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر در استان سمنان فراهم شد.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: پس از گذشت ۱۸ سال، با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در سطح استان به ۵.۷ درصد رسیده که کمترین نرخ بیکاری در سطح کشور به سمنان اختصاص یافته است.

هاشمی افزود: کارگروهی ویژه بررسی، پیگیری و رسیدگی به مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری استان سمنان با حضور مسئولان تشکیل و مسائل و مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان کارگری در این نشست مورد توجه خواهد بود و رسیدگی می‌شود.

به گزارش مهر در این نشست ۱۰۰ نفر از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان سمنان حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175580

مهمترین اخبار ایران و جهان: