نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:55

کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان کنگان افزایش می‌یابد

بوشهر- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان کنگان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده انیسه سجادی زاده صبح شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات درمانی کنگان اظهار داشت: اقدامات خوبی برای رفع مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بیان کرد: همدلی بسیار خوبی بین مسئولین استان و شهرستان کنگان برای حل مسائل بیمارستان شکل‌گرفته است.

سجادی زاده اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه و معاون درمان برای حمایت و کمک به ارتقا کیفیت ارائه خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تشکر و تقدیر نمایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقا خدمات بیمارستانی شده است.

حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان کنگان همکاران بیمارستان امام خمینی کنگان ایثارگرانه در حال تلاش و ارائه خدمات به مردم هستند.

محمود میر حاجی ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: ۷۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان از حوزه نفت، صنایع مستقر در جنوب است.

وی تصریح کرد: با رویکردی که مسئولین ارشد حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارند مطمئناً مشکلات بهداشت و درمان حوزه کنگان کمتر از گذشته می‌شود.

میر حاجی افزود: باید ضمن حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان برای اعتمادسازی مردم به این حوزه نیز تلاش شود و در این مسیر باید از همه مسئولین به ویژه رسانه‌ها و فعالین اجتماعی کمک گرفت.

تقویت نیروی انسانی

وی بابیان اینکه بسترسازی در خصوص اعتمادسازی مردم باید صورت گیرد و از ظرفیت رسانه و فعالین اجتماعی باید استفاده شود گفت: شبکه بهداشت و درمان در کنار بیمارستان است و این همدلی موجب پای‌کار آمدن مسئولین شهرستانی و استان برای حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان کنگان شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم و تقویت نیروی انسانی در اولویت‌های اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.

تیم ویژه پایش عملکرد بیمارستان‌های استان بوشهر مدیران و کارشناسان معاونت درمان، با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و سپس در نشست‌های فشرده و تخصصی به ارائه نقاط قوت این بخش‌ها پرداخته و برای نقاط ضعف راهکارهای علمی و عملی ارائه نمودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175080

مهمترین اخبار ایران و جهان: