نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 14:35

برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه امری سازنده برای گره‌گشایی از کار مردم است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه با همت مسئولان برای پاسخگویی بهتر میز خدمت همه دستگاه‌ها هر هفته در مصلی برپا است، گفت: یکی از کارکردهای نماز جمعه همین ارتباط مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: برنامه خوبی که به همت مسئولان تدارک دیده شده برپایی میز خدمت همه دستگاه‌های خدمت‌رسان چهارمحال و بختیاری و ارتباط سازنده مردم با مسئولان است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه با همت مسئولان و برای پاسخگویی بهتر میز خدمت همه دستگاه‌ها هر هفته در مصلی برپا است، خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای نماز جمعه همین ارتباط مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که آثار و برکات زیادی به دنبال دارد.

وی با تشکر از دستگاه‌هایی که وارد عمل شده‌اند، افزود: مردم می‌توانند برای ارتباط با مسئولان هر هفته در نماز جمعه حضور پیدا کنند و مسئولان نیز راهکارهای گره‌گشای مشکلات مردم را ارائه دهند.

ضرورت استقبال از نقدهای سازنده

نکونام با بیان اینکه باید ظرفیت درونی برای شنیدن نقدها بالا رود، بیان کرد: باید از نقدهای ناصحانه و بالابرنده استقبال شود و با داشتن شرح صدر از این نقدهای اصلاح‌گرایانه استقبال کنیم.

وی با اشاره به جایگاه بسیار خوب جمهوری اسلامی در جهان، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و دشمنان در تلاش هستند این اقدامات را تضعیف کنند و کج جلوه دهند لذا باید تلاش کنیم این دستاورها در کام مردم شیرین جلوه کند و آن را حس کنند.

نکونام اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا گره از کار مردم باز شود و رضایت‌مندی مردم بالا رود، چرا که با وجود مشکلات و معیشت سخت، مردم شیرینی این اقدامات را حس نمی‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه سلاح‌های دشمن تا امروز یکی پس از دیگری از کار افتاده است، گفت: استفاده از سلاح‌های نظامی، کودتاهای مخملی، فتنه‌های مختلف و تلاش برای رو در رو قرار دادن مردم به جایی نرسیده و دشمن ناکام مانده است.

سلاح امروز دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است

وی افزود: سلاح امروز دشمن بر طبل یاس و ناامیدی کوبیدن است و در تلاش است امید را از جامعه بگیرد و با سم‌پاشی افکار مردم را منحرف کند لذا نیاز است مسئولان با برخورد خوب و تعامل با مردم امید را در جامعه افزایش دهند‌

نکونام ادامه داد: لازمه پیوند میان مردم و مسئولان، رفتار خوب، زبان نرم، کضم غیظ، افزایش عفو و سخاوت است.

وی با اشاره به روز جهانی هلال احمر، تصریح کرد: هلال احمر خدمات قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی دارد و همواره با همت نیروهای امدادی و جوانان همیشه در صحنه در خدمت مردم است که باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرند.

نکونام با اشاره به سالروز شکل‌گیری بسیج سازندگی نیز اظهار داشت: این دستگاه نیز با بسیج گروه‌های جهادی خدمات خوبی را به مردم نیازمند در نقاط مختلف و دور دست ارائه می‌دهد که باید ما نیز پشتیبان این گروه‌ها باشیم و مطالباتشان را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: پول، مدیریت و مسئولیت فرصت‌هایی برای خدمت‌رسانی به مردم هستند و باید مردم از این فرصت‌ها برای آخرت خود بیشترین استفاده را کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190336

مهمترین اخبار ایران و جهان: