نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 20:20

حمایت از توسعه تولید اولویت وزارت صمت در سال جاری است

بوشهر- مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران گفت: حمایت از توسعه تولید اولویت وزارت صمت در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ممتحن عصر پنجشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی بوشهر اظهار داشت: وزارت صمت عزمی جدی برای تحقق رشد تولید دارد و در این راستا برنامه‌های مهمی به منظور تقویت تولید دنبال می‌شود.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران اضافه کرد: ایجاد اشتغالزایی در بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی توسط جامعه ایثارگران بسیار پر اهیمت و ارزشمند است.

ممتحن افزود: امروزه بزرگترین خدمت در جامعه، ایجاد اشتغالزایی بمنظور به‌کارگیری جوانان است که می‌تواند باعث اجر دنیوی و اخروی در راه خدا باشد و این توانمندی واحد صنعتی به عنوان بخشی ازافتخارات توسط جامعه ایثارگران است.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی و حمایت لازم برای رفع مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: در صورت داشتن مسائل و مشکلات مرتبط با تولید مراتب را به اداره کل صمت استان اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکلات مربوطه رسیدگی شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حاشیه این بازدید گفت: این واحد صنعتی به صورت فصلی در زمینه عمل آوری و بسته بندی انواع آبزیان دریایی نظیر ماهی، میگو و غیره با ظرفیت تولید میانگین روزانه ۱۰۰ تن به همراه اشتغال مستقیم تقریباً ۳۰۰ نفر توسط فعالان صنعتی ایثارگر دفاع مقدس مشغول به فعالیت است.

مهدی صفوی افزود: قابلیت و توانمندی این واحد صنعتی که در زمینه صنایع شیلاتی بسیار موفق است علاوه بر تأمین نیاز داخلی، در زمینه صادرات محصولات خود به سایر کشورها نیز فعال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188680

مهمترین اخبار ایران و جهان: