نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 12:04

۵۶۱ ثبت‌نام داوطلب انتخابات مجلس در کرمانشاه قطعی شد

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: ثبت‌نام ۵۶۱ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۹۲ نفر آقا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی رئیس انتخابات استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با ارائه آمار ثبت‌نام نهایی انتخابات، اظهار کرد: براساس آخرین آمار قطعی شده ، در استان کرمانشاه از مجموع یک‌هزار و ۶۸ نفری که پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند در کل  نفر ثبت‌نام ۵۶۱ قطعی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۹۲ نفر آقا هستند، خاطرنشان کرد: در روز اول ۳۰ نفر، روز دوم ۱۷ نفر، روز سوم ۵۵ نفر، روز چهارم ۶۰ نفر، روز پنجم ۱۰۵، در روز ششم ۱۳۶ و در آخرین روز  ۵۹  نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از ۱۲۸ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، نام‌نویسی ۷۱ نفر قطعی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از ۹۸ نفری که پیش ثبت‌نام کرده‌اند، ۵۱ نفر و در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین از ۹۷ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده، ۴۷ نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

به گفته شعبانی، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از ۱۱۸ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، ۵۸ نفر و در حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز از  ۵۵۶ نفری که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، ۲۸۹ نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سنقرو کلیایی از ۸۱ نفر که در دور قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، تعداد ۷۱ نفر ثبت‌نام قطعی انجام داده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است.‌‌‌...

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551081

مهمترین اخبار ایران و جهان: