نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 09:07

ثبت بیش از ۱۴۰ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان‌غربی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری آذربایجان‌غربی از ثبت بیش از ۱۴۰ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های این استان طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی امامی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری آذربایجان‌غربی از ثبت بیش از ۱۴۵ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های این استان طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۲۴ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شده بود‌ که امسال با افزایش ۱۵درصدی همراه است.

امامی تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان ۴۱ سامانه ثبت تخلفات یا پلاک خوان وجود دارند که تاکنون بیش از ۹۸ میلیون پلاک را رصد کرده‌اند. 

وی با اشاره به رصد پلاک‌های متخلف ادامه داد: تاکنون ۶۳۲ هزار پلاک به عنوان متخلف در سامانه ثبت شده، که بیش از ۵۹۶ هزار پلاک از این تعداد به پلیس ارسال شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان اعلام کرد: ۴۳ سامانه نظارت تصویری برای رصد محورای شریانی از لحاظ وضعیت جاده‌ها، مسدودی، کولاک و برفگیری در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601981

مهمترین اخبار ایران و جهان: