نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 16:47

بهره‌برداری از ٧ میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط سپاه ناحیه قوچان

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج از ٧ میلیارد تومان پروژه عمرانی شامل تکمیل ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی و یک سالن ورزشی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بهره‌برداری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سپاه ناحیه این شهرستان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی طی سال‌های گذشته نیمه‌تمام باقی‌مانده بود که با مساعدت فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و معاونت مهندسی سپاه از سال گذشته اعتبار قابل‌توجهی برای این پروژه‌ها پیش‌بینی و کار ساخت آن‌ها آغاز شد.

وی با اشاره به پروژه نیمه‌تمام ساختمان یکی از حوزه‌های مقاومت در شهر جدیدالتأسیس آلماجق گفت: این پروژه سال ٩۵ آغاز اما نیمه‌تمام باقی‌مانده بود که با تخصیص اعتبار ٧٠٠ میلیون تومانی در دوطبقه به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه برای پروژه ساختمان شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری در شهرکهنه نیز یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان اعتبار در اختیار شهرستان قرارگرفت و پروژه در ٣٠٠ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسید، افزود: ساختمان شهیدان نظری هم در انتهای منطقه کوی دانش از سال ٩١ کلنگ زنی شده بود که امسال با تخصیص ٣میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان اعتبار در ۶٠٠ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسید.

زرقانی بیان کرد: برای حصار کشی و دیوارهای پروژه ساختمان شهیدان نظری هم ۶٠٠ میلیون تومان اعتبار جذب‌شده و همچنین برای تکمیل ساختمان ورزشی ٩ دی سپاه ناحیه قوچان ٧٠٠ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیش از ٧ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی سپاه ناحیه این شهرستان جذب‌شده است، تصریح کرد: تمام این اقدامات برای بسیجیان قوچان صرف شده است تا در راستای خدمتی قوی و منسجم و اهداف و آرمان‌های انقلاب قدم‌های ثابتی بردارند.

پایان پیام /٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584137

مهمترین اخبار ایران و جهان: