نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 18:16

انتخابات؛ طوفان الاقصی انقلاب اسلامی است

خطیب نماز جمعه شهرستان آباده گفت: همانطور که حمله طوفان الاقصی از سوی حماس ضربه محکمی به هیمنه کفار و دشمنان اسلام در تمام جهان زد، انتخابات جمتوری اسلاکی نیز این چنین حمله‌ای به دشمنان ایران اسلامی، کفار، سلطنت‌طلبان و غرب پرستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، حجت‌الاسلام دانا در نمازجمعه امروز شهر آباده گفت: با نزدیک شدن به اسفندماه تنور انتخابات مجلس هر لحظه در حال گرم‌تر شدن است، نامزدهایی که در این رقابت شرکت کرده‌اند باید توجه داشته باشند بالاترین هدف یک نماینده مجلس باید اعتلای ایران اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب باشد.

خطیب نمازجمعه آباده گفت: همانطور که حمله طوفان الاقصی از سوی حماس ضربه محکمی به هیمنه کفار و دشمنان اسلام در تمام جهان زد، انتخابات جمتوری اسلاکی نیز این چنین حمله‌ای به دشمنان ایران اسلامی، کفار، سلطنت‌طلبان و غرب پرستان خواهد بود.

وی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، نباید برای ارتقای خودشان دیگری را پایین بکشند، این خوب نیست که داوطلبی پا روی دیگران بگذارد و نودش را بالا بکشد، داوطلبان باید برنامه و طرح خود را ارائه دهند نه اینکه وقت خود را صرف تخریب دیگر رقیبان کنند.

حجت‌الاسلام دانا در ادامه با اشاره به تحولات منطقه نیز گفت: رژیم جعلی صهیونیستی بعد از ضربه محکم حمله طوفان‌الاقصی بسیار زخم خورده است و بعد از گذشت چندماه هنوز نتوانسته است به اهداف خود برسد، ادر طول تاریخ این رژیم جعلی این اولین بار است که اسرائیل این چنین در موضع ضعف قرار گرفته است و به فضل الهی دیگر به قدرت ستبق خود بازنخواهد گشت.

اعتکاف، معنویت خانواده ها و نیاز جامعه است‌ 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر بیان داشت: عمل، فکر، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال جایگاه ما را در ملاقات با پروردگار مشخص می کند.

وی با اشاره به آیه110سوره کهف، ادامه داد: با عمل صالح در دنیا ملاقات با پرودگار را در آخرت رقم بزنیم و خداوند با حقیت ایمان دیده می شود.

امام جمعه کازرون افزود:بزرگترین عذاب برای کافران در قیامت ندیدن پرودگار الهی است و امروز مالک اعمال خودمان هستیم و همه سختی ها می گذرد ولی اعمال است که باقی می ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی تاکید کرد: احتیاجات خانواده ها با معنویت آراسته می شود و اعتکاف معنویت خانواده‌ها و نیاز جامعه می باشد.

وی اشاره داشت: انس، الفت و معرفت خانواده ها با معنویت است و الحمدالله سیر انقلاب با حضور جوانان در برنامه ها صعودی است.

خطیب نماز جمعه کازرون خاطر نشان کرد: با حضور نوجوانان و جوانان کازرون شاهد اعتکاف پرشور در مساجد شهرستان کازرون هستیم که با این شور و نشاط سال آینده در تمامی مساجد کازرون اعتکاف برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650137

مهمترین اخبار ایران و جهان: