نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 16:39

اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه آبرسانی رودبار

رودبار -نماینده مردم رودبار درمجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای مثبت سفر اخیر رئیس مجلس به رودبارگفت: اختصاص اعتبار۳۰۰ میلیارد تومانی درحوزه آبرسانی دستاورد سفر قالیباف به رودبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی بعد ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری رودبار با اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد در اولویت رفع مشکلات آبرسانی هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای مثبت سفر اخیر رئیس مجلس به رودبار افزود: اختصاص ۲۹۴ کیلومتر لوله انتقال آب شرب معادل ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان رودبار دستاورد سفر قالیباف رئیس مجلس به رودبار بود.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با ابراز گله مندی از برخی پروژه‌های ابتر مانده در این شهرستان بیان کرد: برخی پروژه‌های عمرانی سال مالی ۱۴۰۱ در کنار تخصیص ۷۰ درصدی، هنوز در شهرستان به نتیجه نرسیده است.

گودرزوند چگینی با تاکید بر تقویت نقدپذیری ادارات و مسئولان اضافه کرد: ادارات پذیرای خبرنگاران شهرستان داشته باشند و اقدامات صورت گرفته را رسانه‌ای کنند.

وی با بیان اینکه رودبار در بحث تلفن‌های ثابت و اینترنت مشکل دارد، افزود: بیش از ۳۰ روستای شهرستان مشکل مخابراتی و ارتباطی دارد و باید نسبت به حل آن اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271337

مهمترین اخبار ایران و جهان: