نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:29

دشمن در اندیشه ضربه زدن به کشور است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمن همواره در اندیشه ضربه زدن به کشور است، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود در مناسبات خودشان نسبت به این موارد هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای بزرگ این شهر ضمن بیان اینکه دشمن نه طی این برهه بلکه از همان بدو تشکیل جمهوری اسلامی در جست و جوی ضربه به کشور بود تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد، ابراز داشت: دشمن طی چهار دهه از نیّت پلید خود لحظه‌ای عقب نشینی نکرده و در اندیشه آن است تا به هر بهانه بتواند ما را به زانو درآورد.

وی ضمن بیان اینکه به یمن وجود ملت هوشیار، بیدار و همیشه در صحنه دشمن تاکنون نتوانسته به این نیت خود دست یابد، افزود: برخی که قبله خود را در ارتباط و مذاکره با غربی‌ها می‌دانند باید این نکته را دریافته باشند که اعتماد به آمریکا خیانت است و هیچ گاه آنها خیرخواه ملت ایران نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در این بین مسئولان نیز وظایفی دارند و باید در مذاکرات و مناسبات و ارتباطات خود با سایر کشورها مراقب این توطئه‌ها باشند، ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن با دستکش چدنی و نه با جنس ابریشم ضربه زدن به ایران را در برنامه‌های خود دارد.

مطیعی ضمن بیان اینکه این مهم می‌طلبد تا مسئولان در هر شرایطی منافع ملی را دنبال و در ارتباطات خود هوشیاری لازم را به خرج دهند، تصریح کرد: مراقبت از نیرنگ غربی‌ها دیگر موضوع مهمی که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه باید از مشروطه درس عبرت گرفت، افزود: سیزدهم مرداد ماه سالروز فرمان مشروطه که همین یک بند تاریخ به خوبی گواه آن است که دشمن در هر حالتی و هر دوره‌ای با ظاهر دوستانه و در قالب دشمن منافع خود را دنبال کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز خبرنگار، روز حقوق بشر و کرامت انسانی، لزوم نظارت هر چی بیشتر دستگاه‌های اجرایی بر عملکرد بخش‌های مختلف دیگر موضوعات مهمی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان مطرح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425537

مهمترین اخبار ایران و جهان: