نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:12

صادرات خرمای شادگان باید از بندر این شهرستان انجام شود

شادگان - امام جمعه شادگان گفت: بخش قابل توجهی از محصول خرمای تولیدی این شهرستان در بازارهای خارجی عرضه می‌شود که حمل این محصول به سمت بنادر دیگر کشورها باید از این بندر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری پیش از ظهر امروز یکشنبه در بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از بندر شادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش قابل توجهی از محصول خرمای تولیدی شهرستان شادگان در بازارهای خارجی عرضه می‌شود که حمل این محصول به سمت بنادر دیگر کشورها باید از بندر شادگان انجام شود.

وی ادامه داد: اگر از توانمندی‌های تجاری این بندر برای توسعه تجارت خارجی استفاده شود حتماً نرخ بیکاری در شادگان کاهش خواهد یافت.

امام جمعه شادگان از توجه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به تقویت زیرساخت‌های بندر این شهرستان قدردانی کرد و گفت: تداوم این توجه‌ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد دریامحور ضروری است.

حجت‌الاسلام منصوری تاکید کرد: توانمندی‌های بندر شادگان با هدف جذب سرمایه‌گذار و توجه فعالان تجاری به منظور حمل کالا باید بیش از پیش معرفی شود.

وی یادآور شد: بندر شادگان از ظرفیت‌های دیگری در حوزه گردشگری برخوردار است که رونق کسب و کارها در شهرستان شادگان را در پی دارد و به همین منظور نیز همکاری دستگاه‌های مربوطه با مجموعه این بندر ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439981

مهمترین اخبار ایران و جهان: