نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 11:30

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به 182 دستگاه افزایش می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امسال 43 دستگاه اتوبوس، 36 دستگاه مینی‌بوس دو درب و 25 دستگاه ون توسط شهرداری زنجان خریداری شده است، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به 182 دستگاه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود نوری رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در مراسم رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شهرداری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: در همین راستا طی سال جاری 41 اتوبوس ( 18 اتوبوس از یک شرکت و 23 اتوبوس از یک شرکت دیگر) خریداری شده است.
وی با بیان اینکه علاوه بر این 36 دستگاه مینی‌بوس دو درب و 25 دستگاه ون نیز خریداری شده است، اضافه کرد: برای خریداری کل این اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌ها 121 میلیارد تومان هزینه شده است.
نوری اضافه کرد: در صورت اضافه شدن این تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون تعداد خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به 182 عدد خواهد رسید.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز 25 دستگاه اتوبوس که دارای سن بالا بودند با صرف مبلغ 10 میلیارد تومان بازسازی شدند.
وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار شهرداری است، اضافه کرد: در تلاش هستیم با این اقدامات خدمات بهتری به شهروندان زنجانی ارائه دهیم.
وی در ارتباط با تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی هم گفت: این تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های مدل ۸۴ و ما قبل وام پرداخت می‌کند که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سازمان از آن استفاده کنند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 943437

مهمترین اخبار ایران و جهان: