نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:07

جزئیات تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان اعلام شد

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مهطر شهدای تازه تفحص شده در شهرستان‌های اصفهان و فلاورجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روح‌الله حکیمی‌فرد مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان با گرامیداشت روز جهانی قدس پیرامون جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدا اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ در حسینیه انصارالحسین(ع) دهنو برگزار می شود.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید والا مقام جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان استقلال، خیابان ولی‌عصر(عج) دهنو به سمت گلزار شهدای دهنو تشییع و تدفین خواهد شد؛ همچنین مراسم وداع با شهید بهمن بابائی پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ در مسجد جامع بندارت فلاورجان برگزار خواهد شد.

حکیمی‌فرد تصریح کرد: مراسم تشییع این شهید والامقام نیز روز جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۰:۳۰ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فلاورجان از فلکه حضرت امام(ره) فلاورجان به سمت مصلی نماز جمعه فلاورجان برگزار می‌شود و مراسم تدفین نیز از ساعت۱۳:۳۰ همان روز از روستای بندارت فلاورجان به سمت گلستان شهدای زفره برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت احراز هویت شده است گفت: این شهدا متعلق به اصفهان و فلاورجان هستند که ۱۹ فروردین امسال خبر پیدا شدن این شهیدان به خانوادهایشان اطلاع داده شد و پس سال‌ها چشم انتظاری به آغوش خاک دیار خود برگشتند.

پایان پیام/۳۶۴۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145137

مهمترین اخبار ایران و جهان: