نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 15:03

ذوب‌آهن مانند همه باشگاه‌ها به دنبال پیشرفت است

کاپیتان اسبق ذوب‌آهن گفت:فشارهایی خارج از هیأت مدیره باشگاه و حتی فوتبال در بعضی از انتخاب‌ها دخیل هستند و خیلی کم اتفاق می‌افتد که باشگاهی در انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره تاثیرگذار نباشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی‌ رجب‌زاده،کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن و سرمربی فعلی فجرسپاسی شیراز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با تغییرات به وجود آمده در ترکیب بازیکنان تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: باید ببینیم فلسفه مربی جدید در تیم تأثیرگذار خواهد بود یا خیر که آینده این موضوع را نشان خواهد داد؛ همه باشگاه‌ها به صورت معمول به دنبال پیشرفت هستند و بازیکنانی که به تیم اضافه و یا جدا می‌شوند، بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند.

رجب‌زاده در رابطه با صحبت‌هایی که در خصوص سرمربی‌گری قاسم حدادی‌‌فر مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: قاسم حدادی‌فر سرمایه باشگاه ذوب‌آهن است و امثال این بازیکن برای هر باشگاهی سرمایه هستند؛ اینکه یک باشگاه چگونه از سرمایه‌هایش استفاده کند، موضوعی است که باید بررسی شود.

کاپیتان اسبق ذوب‌آهن تصریح کرد: تیمی مانند سایپا به سرمایه خود یعنی ابراهیم صادقی اعتماد کرد و تیم در حال پوست‌اندازی بود و نیاز به زمان داشت تا به شرایط آرمانی دست یابد اما کمبود تجربه باعث شد تا این تیم به لیگ دسته یک سقوط کند.

وی‌ ادامه داد: این موضوع به ابراهیم صادقی نیز ضربه زد، از طرفی شاید یک مربی جوان در ابتدای راه خود موفقیت‌هایی را نیز به دست آورده باشد؛ چنین تصمیماتی حسن‌ها و عیب‌هایی نیز دارد؛ ممکن است یک مربی جوان و خوب به فوتبال کشور تحویل داده و یا سرمایه‌سوزی شود.

رجب‌زاده گفت: قطعا چنین تصمیماتی با بررسی طولانی در هیأت مدیره باشگاه‌ها صورت می‌گیرد؛ به نظر من فوتبالیست باتجربه‌ای که کفش‌هایش را آویخته است و کلاس‌های مربی‌گری را نیز طی کرده است، لیاقت این را دارد که به او اعتماد شود.

بازیکن اسبق ذوب‌آهن با اشاره به اینکه در برخی مواقع فشارهایی خارج از هیأت مدیره باشگاه و حتی فوتبال در بعضی از انتخاب‌ها دخیل هستند، خاطرنشان کرد: ارتباطات عامل مهمی است، در کل کشور ما در انتخاب مدیرعامل، هیأت‌ مدیره و سرمربی‌ها بسیاری از عوامل بیرونی تأثیرگذار هستند.

وی افزود: این واقعیت فوتبال ما است، خیلی کم اتفاق می‌افتد که باشگاهی استقلال کامل داشته باشد و در انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره، عوامل بیرونی تاثیرگذار نباشند.

رجب‌زاده در رابطه با آخرین شرایط فجر در لیگ دسته یک نیز گفت: چند روزی است که تمرینات فجرسپاسی شروع شده و بازیکنان خوبی را هم جذب کردیم و ۲یا ۳ بازیکن دیگر به تیم ما اضافه خواهند شد.

سرمربی فجر گفت: امروز چهارشنبه یک بازی دوستانه با تیم قدرتمند سپاهان در اصفهان خواهیم داشت و شنبه نیز به مصاف تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن خواهیم رفت؛ نتایج این دیدار‌ها اهمیتی برای ما ندارد و می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن آماده مسابقات شویم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1405805

مهمترین اخبار ایران و جهان: