نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 09:13

قمه کش‌های ابهری در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دستگیری عاملین قمه کشی و شرارت محله«شناط» گفت: افراد دستگیر شده با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کردند که با دستور مقام قضائی دستگیر و روانه زندان شدند.

محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر امروز در گفت‌گو با فارس اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در منطقه«شناط» شهرستان ابهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، بلافاصله عوامل یگان امداد برای بررسی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: متهمان به‌محض حضور مأموران پا به فرار گذاشتند، ولی بعد از احراز هویت 3 نفر اراذل‌و اوباش نوظهور در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده صراحتاً به جرم خود مبنی بر عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با قمه اعتراف و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
مهدیخانی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط‌قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان به مخلان امنیت را نمی‌دهد از شهروندان خواست در مشاجرات لفظی و درگیری‌ها سعه‌صدر داشته باشند و با آرامش و یا با مراجعه به دستگاه قضایی مشکل خود را رفع کنند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603205

مهمترین اخبار ایران و جهان: