نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 11:30

رنگرز: سعی کردیم یک نقشه راه مشخص داشته باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: سعی کردیم برای مسابقاتی که حضور پیدا کردیم یک نقشه راه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در نشست خبری، اظهارداشت: نزدیک به ۳۸۰ روز افتخار عهده‌داری مسئولیت تیم ملی کشتی فرنگی را داریم. ابتدا به مسابقات قهرمانی امیدهای جهان رفتیم و قهرمان شدیم، سپس با یک تیم جوان به جام جهانی آذربایجان رفتیم که بسیاری از چهره‌ها را هم نداشتیم. پس از آن قهرمانی آسیا و ایستگاه نهایی یعنی مسابقات جهانی بلگراد را پشت سر گذاشتیم. سعی کردیم چرخه انتخابی تیم ملی را تدوین و اجرا کنیم، البته انتقادهایی هم وارد است ولی سعی کردیم یک نقشه راه مشخص داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال قبل المپیک هستیم و مسابقات جهانی متفاوت از سال‌های دیگر و باکیفیت‌تر برگزار شد. در اوزان ۱۰ گانه، نتایجی گرفتیم که نظر علاقه‌مندان کشتی را جلب کرده؛ کسب تعداد مدال و جایگاه نایب‌قهرمانی هم مطلوب بوده اما نظر من بیش‌تر از این بود. برخی کشتی‌گیران عملکرد خوبی داشتند و در مجموع نمایش‌مان به لحاظ آماری قابل قبول است.

رنگرز درباره بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: نزدیکی ۱۰ روزه به مسابقات جهانی، روی عملکرد ما تاثیر داشت. می‌توانستیم ۴ مدال طلا بگیریم و در اوزان ۶۷ و ۸۷ هم می‌توانستیم مدال‌های بهتری بگیریم. به گواه ارقام، از ۳ دوره اخیر نتیجه بهتری گرفتیم و از ۶ نماینده اعزامی، ۵ نشان گرفتیم. میثم دلخانی کشتی‌گیر ۶۳ کیلوگرم بوده ولی برای تقویت وزن ۶۰ کیلوگرم، هزینه‌اش را پرداخت کردیم تا شانس میثم در وزن المپیکی امتحان شود. طبیعی است وی باید در ۶۳ کیلوگرم کارش را ادامه بدهد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546105

مهمترین اخبار ایران و جهان: