نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 17:03

رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی در جزیره بوموسی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: رویدادهای ترکیبی گردشگری و ورزشی در جزیره بوموسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمد محسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز در راستای تطبیق شرایط و بررسی امکانات برگزاری رویدادهای ترکیبی گردشگری ورزشی از زیرساخت‌های ساحلی جزیره بوموسی بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی و دریایی جزیره ابوموسی گفت: با توجه به سواحل زیبای بوموسی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های گردشگری آن، با همکاری استانداری، منطقه پنجم ندسا، فرمانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان، کانون اتومبیلرانی و هیئت‌ ورزش‌های همگانی، رویدادهای ترکیبی گردشگری ـ ورزشی شامل رالی اتومبیلرانی، ورزشهای آبی ساحلی و... در زمستان سال جاری در بوموسی برگزار می‌شود.

محسنی ادامه داد: برگزاری رویدادهای گردشگری ورزشی در جزیره ابوموسی باهدف معرفی این جزیره به‌منظور توزیع مناسب سفر در جزایر انجام خواهد شد. گردشگری ورزشی علاوه بر ایجاد شادی و نشاط و بهبود سلامت جامعه باعث تقویت کسب و کارهای محلی در جزیره می‌شود.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در نشستی با سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا، راهکارهای توسعه فعالیت های گردشگری در این منطقه را بررسی و سردار عظمایی فرماندهی منطقه از هر گونه پشتیبانی برای رونق گردشگری که کمک به توسعه  و‌ معیشت ساکنین جزیره را به همراه داشته باشد، حمایت کرد.

به گزارش فارس، چند روز پیش قاسم بارگاهی به عنوان سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابوموسی منصوب شده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577805

مهمترین اخبار ایران و جهان: