نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 14:03

جابجایی بیش از۴ میلیون تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۵ تن کالا از جنوب این استان به سراسر کشور جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی قبا امروز در بازدید از روند جا به جایی کالا در جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۵ تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان به سراسر کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۱۴ درصدی را نشان می دهد. 

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این میزان کالا توسط ۲۲۲ هزار و ۶۴۹ سفر باری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه رشد حدود ۸ درصدی را نشان می دهد. 

این مسؤول افزود: عمده کالای جابجا شده در این مدت(۱۰ ماهه) گندم،گازوئیل،کلینکر و هندوانه بوده است.

معاون حمل و نقل ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۷۸ شرکت حمل و نقل و حدود ۹۷۰ راننده در بخش حمل و نقل جنوب استان فعال هستند.

قبا گفت: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل ونقل کالا در قالب کمیسیون های ماده ۱۲،۱۱و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان انجام می‌شود و مردم شریف،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020049

مهمترین اخبار ایران و جهان: