نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 16:56

آزادی ۶۳ زندانی همزمان با روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها ۶۳ زندانی به عدد سال‌های عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضایی، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان آزاد خواهند شد.

مجید حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سالروز شهادت سردار دل‌ها ۶۳ زندانی به عدد سال‌های عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضایی، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان آزاد خواهند شد.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردمان بختیاری همواره به بزرگ منشی و سخاوت خود می‌بالند، افزود: در ایام دهه فاطمیه اولیای دم ۲ فقره قتل که در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۵ در لردگان اتفاق افتاده بود از خون محکومین گذشتند و به آنان زندگی دوباره هدیه دادند.

حیدری بیان داشت: اولیای دم مرحوم رحیمی که اجرای حکم را نیز اخذ کرده بودند در روز اجرای حکم به حرمت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها از اجرای حکم خودداری کردند و عمری دوباره به «م.م» جوان ۳۶ ساله دادند.

وی افزود: در همین روز اولیای دم مرحوم جلیلی به تأسی از الگوی بخشش علوی و فاطمی از جکم قصاص «الف.ک» گذشت کردند و محکومی که از سال ۹۵ در پی درگیری طایفه‌ای منجر به قتل و در زندان شهرکرد به سر می‌برد آزاد شد.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 946005

مهمترین اخبار ایران و جهان: