نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 20:27

جنایت های رژیم صهیونیستی، تنها باعث گسترش مقاومت می شود

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد: واکنش فلسطین به این جنایت ها کاملا واضح بود و آن افزایش عملیات مقاومت و استقرار نیروهای مقاومت در کرانه باختری اشغالی بود.

البطش اضافه کرد: هر گلوله ای که دشمن به سمت ملت فلسطین شلیک می کند، قدرت ما را افزایش داده و عزم و اراده را برای ادامه مقاومت و آزادسازی فلسطین بیشتر می کند.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن خانه ها، جنایتی به تمام معناست؛ جنایتی که با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی و در سایه سکوت جامعه بین الملل انجام می شود.

وی ادامه داد: نوار غزه تنها یکی از میدان های نبرد و بخشی از مقاومت گسترده فلسطین به حساب می آید و مقاومت فلسطین از حمایت مردمی، عربی و اسلامی برخوردار است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد که علیرغم تلاش های بیهوده برای تغییر واقعیت ها، مسئله فلسطین تا ابد مسئله اساسی امت اسلامی باقی خواهد ماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1064493

مهمترین اخبار ایران و جهان: