نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:44

مردم حجت را بر مسئولان تمام کردند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت را بر مسئولان تمام کردند تا در سنگر خدمت‌رسانی صادقانه و با تقوا حاضر باشند.

سید حامد عاملی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم استان اردبیل در راهپیمایی امروز نقطه امیدبخش برای خدمت‌گزاران و یأس و ناامیدکننده برای دشمنان بود تا دنیا بداند که این انقلاب زنده و بالنده است.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه در سایه وحدت و همگرایی بیشتر می‌توانیم کارها را با امیدبخشی و سرانجام شایسته پیش ببریم، تصریح کرد: این راهپیمایی انقلاب اسلامی را از فتنه‌های دشمنان و دسیسه‌های آنها بیمه کرد و به معنای واقعی برای مسئولان خدمت صادقانه را گوشزد کرده است.

استاندار اردبیل گفت: ما در تداوم راه عزتمندانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب پشتیبانی‌های این ملت را به عینه شاهد هستیم و امروز نیز مردم اردبیل در این صحنه وفاداری سنگ تمام گذاشتند.

عاملی افزود: دشمن به خوبی فهمید که برنامه‌ریزی‌های اخیر او در فتنه‌گری علیه انقلاب اسلامی شکست خورده و در حقیقت تلاش ۴۴ ساله جبهه استکبار با اراده این ملت محکوم به شکست بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حالی مردم ایران جشن ۴۴ سالگی انقلاب را با شکوه هر چه تمامتر برگزار کردند که این حضور اتمام حجت برای مسئولان در سنگر خدمت‌گزاری صادقانه و همچنین تقویت جبهه ایثار، جهاد و شهادت است و مردم در این حوزه‌ها کوتاه نمی‌آیند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در حقیقت قدرت نرم و نمایشی از صلابت ایرانیان است و به دنیا این پیام را داد که روحیه استکبارستیزی این ملت و پشتیبانی از انقلاب هیچ وقت متزلزل نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033505

مهمترین اخبار ایران و جهان: