نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 16:16

ثبت ۱میلیون تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل

خلخال_رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: ۱میلیون و ۸۰۰هزار تردد سرعت غیرمجاز در دو ماهه گذشته در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی ظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال اظهار کرد: در دو ماهه گذشته ۱ میلیون و ۸۱۶ هزار و۴۸۴ تردد تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، افزود: محورهای بران-سه راهی سربند با ثبت بیش از ۷۱ هزار تردد، مشگین شهر-کنگرلو با ثبت ۵۳ هزار تردد و گرمی-سه راهی بیله سوار با ثبت بیش از ۵۶ هزار تردد جز محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان به شمار می‌رود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در دو ماهه گذشته ثبت ۱۵۵ هزار و۸۵۹ تردد سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۳۳ هزار و۵۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل ،۱۸ هزار و۹۸۵ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۱۴ هزار و۳۳۹ تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال ثبت شده است.

نسیمی در این مدت از ثبت ۵ میلیون و۴۵۳ هزار و۴۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۲ ماهه گذشته ۸۲۲ هزار و۵۶۲ تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل ،۵۰۴ هزار و۶۸۸ تردد در محور اردبیل-آستارا و ۳۴۶ هزار و۷۹۱ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر به ثبت رسیده است.

وی از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبر داد و افزود: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275393

مهمترین اخبار ایران و جهان: