نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 13:02

واکنش‌ها به بازی رئال و سیتی| دی بروینه موشک گواردیولا شد؛ هالند در آغوش ستاره آنچلوتی +تصاویر

مطبوعات انگلیس و اسپانیا به بازی دیدنی رئال مادرید و منچسترسیتی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به تساوی یک بر یک رسید تا همه چیز در بازی برگشت و چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه اتحاد مشخص شود.

بازی سیتی و رئال در برنابئو بسیار پایاپای بود و نمایشی درخشان هر 2 تیم به اجرا گذاشتند ولی بیش از همه وینیسیوس و دی بروینه مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات قرار گرفتند.

دیلی اکسپرس انگلیس با انتشار عکسی از گلزنان این مسابقه نوشت: دی بروینه و وینیسوس هر کدام خوش درخشیدند. شوت دیدنی کوین، باعث شد تا شلیک وینیسیوس خنثی شود و همه چیز به بازی برگشت برسد.

نشریه ایندیپندنت تیتر «پادشاه کوین» را به روی جلد برد و تساوی سیتی مقابل رئال در برنابئو را بسیار ارزشمند دانست.

دیلی میل از دی بروینه به عنوان «مرد آهنین» نام برد و شوت او را مرگبار خواند و همچنین نوشت که سیتی نتیجه‌ای خوب در بازی رفت در مقابل سیتی کسب کرده است.

تایمز انگلیس، دی بروینه را ناجی خواند و بازی رئال و سیتی را آتشین نامید. این رسانه معروف همچنین نوشت که دی بروینه با یک گل دیدنی باعث نجات سیتی شد تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

دیلی استار نیز به تمجید از دی بروینه پرداخت و او را پسر شگفت انگیز نامید. همچنین این رسانه از نمایش حماسی سیتی مقابل رئال حرف زد. استار گل دی بروینه را مهری بر دهان هواداران دانست و مدعی شد که برنابئو با این شوت ساکت شد.

گاردین نیز شوت دیدنی و گل زیبای دی بروینه را به مانند یک راکت و موشک دانست و مدعی شد که سیتی حالا یک نگاهش به فینال است.

اما مطبوعات اسپانیا از بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر صحبت کردند.

آ.اس با انتشار عکسی جالب از هالند و وینیسیوس در پایان مسابقه نوشت: در منچستر (بازی برگشت) می‌بینیمت!

مارکا از فینال در شهر منچستر و بازی مهم برگشت نوشت و اسپورت از گل دیدنی دی بروینه حرف زد. گلی که همه چیز را تغییر داد.

موندو دپورتیوو نیز جلد اصلی خود را به بوکستس و رفتن ستاره بارسلونا اختصاص داد و در خصوص مسابقه سیتی و رئال، از اهمیت بازی برگشت حرف زد.

چهارشنبه شب بازی برگشت سیتی و رئال در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022-2023 مشخص شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202505

مهمترین اخبار ایران و جهان: