نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 16:02

نوجوانان در «تو افتخار منی» میزبان پدران تهرانی می‌شوند

همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» با حضور و اجرای نوجوانان در فرهنگسرای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» با هدف تکریم از مقام والای پدر و ایجاد انگیزه میان نوجوانان برای آفرینش ایده‌های خلاقانه در مسیر کنشگری و پررنگ شدن هویت فردی و اجتماعی آنان در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه که نوجوانان در طراحی، روایت‌سازی و اجرای آن نقش محوری دارند شامل بخش‌های متنوعی از جمله «جشن پدرانه» شامل برگزاری جشنی شاد و مفرح با دعوت نوجوانان از پدرانشان، برگزاری مسابقات «پدر فرزندی» همچون دوچرخه‌سواری، دومیدانی، کوهنوردی، مسابقه آشپزی پدر فرزندی و...، برگزاری «یک روز چالش برانگیز» شامل اجرای برنامه‌های چالشی همچون خلق دست‌سازه‌های مشترک پدر فرزندی، چالش حل مساله پدر فرزندی، چالش خوانندگی و هم‌خوانی گروهی پدر پسری، چالش مشاعره، چالش خاطره‌گویی‌های پدر فرزندی و...، برگزاری اردوهای پدر فرزندی، برنامه‌ریزی «شگفتانه‌ای برای بابا» شامل حضور غافلگیرانه نوجوانان در محل کار پدران برای تبریک روز پدر و... است.

در بخش دیگری از این برنامه، نوجوانان فعال در دبیرخانه و تیم اجرایی به همراه دوستانشان می‌توانند محتوای تولید شده خود از بخش‌های مختلف برنامه را در قالب پست یا استوری با هشتگ‌های «#پرچممون_بالاست، #تو_افتخار_منی، #روز_پدر» در صفحه مجازی خود بارگذاری کنند و با تگ کردن صفحه «نوجوونای فرهنگسرا» در مسابقه جذاب‌ترین محتوای مجازی تولید شده، با یکدیگر رقابت کنند.

ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» از روز یکشنبه اول تا جمعه ششم بهمن ماه 1402 در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1641149

مهمترین اخبار ایران و جهان: