نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 17:45

مدیر تیم فوتبال گل گهر: تورس فروشی نیست1

مدیر تیم فوتبال گل گهر نسبت به تمایل استقلال برای جذب بازیکن خارجی این تیم واکنش نشان داد.

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه گل گهر، اظهار داشت: سرمربی تیم فعلا برای تعطیلات به یونان رفته و قرار است جمعه به ایران برگردد. به همین خاطر روز شنبه با اوزونیدیس جلسه‌ای خواهیم داشت تا در خصوص لیست ورود و خروج تیم صحبت کنیم. او هنوز هیچ لیستی به ما نداده و بنابراین فعلا برنامه‌ای نداریم.

وی درمورد اینکه طی روزهای گذشته لیست دوم سرمربی استقلال مشخص شد که نام روبروتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر نیز در آن قرار دارد، گفت: هر باشگاهی اگر بازیکنی از گل گهر را می‌خواهد باید رسما با باشگاه ما مکاتبه کند. مانند باشگاه تراکتور که برای جذب علیرضا علیزاده نامه زد و ما هم اعلام کردیم 20 میلیارد بدهید. اکثر بازیکنان ما قرارداد 2 ساله دارند و اجازه خروج به هیج بازیکنی نمی‌دهیم. تورس هم فروشی نیست و در قرارداد این بازیکن بند فسخی هم وجود ندارد. باشگاه استقلال هم برای او نه نامه زده و نه کسی با ما در این مورد صحبت کرده است.

مدیر تیم گل گهر درمورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده استقلال به دنبال نوید عاشوری نیز هست اما نام این بازیکن در لیست نکونام وجود ندارد، گفت: من اطلاعی از لیست سرمربی استقلال ندارم. به من گفتند عاشوری هم مد نظر استقلال قرار دارد. من هم گفتم اگر باشگاهی بازیکنی از تیم ما را می‌خواهد باید رسما مکاتبه کند و اگر با خود بازیکن وارد مذاکره شوند حتما شکایت می‌کنیم. البته چنین اتفاقی هم فعلا نیفتاده و امیدوارم در ادامه هم نیفتد و باشگاه‌ها رفتار حرفه‌ای را رعایت کنند.

افسری در خصوص شروع دور جدید تمرینات تیم گل گهر، عنوان کرد: تمرینات تیم از روز شنبه آغاز می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633593

مهمترین اخبار ایران و جهان: