نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 19:15

لیگ برتر والیبال| برتری گیتی‌پسند در ایستگاه هجدهم

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته هجدهم لیگ برتر مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر یکشنبه(۸ بهمن) در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و با برتری ۳ بر صفر گیتی‌پسند به پایان رسید.

امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، هومن باقری، محمد صادقی، رمضان صحبتی، شاهین توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقاجانی، شادمهر کمائی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان و علی زارع شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند بودند.

دانیال صادقی، امین نجفی، امیرحسین ناوی، رحمان داوودی، علیرضا صفایی، فرشید محمدی، علیرضا عبدی، سید عیسی ناصری، موعود آقاپور، سید امیرحسین اعلا، جواد حسین‌آبادی، امیرمحمد خورشیدی، مصطفی حیدری و رضا اصلانی برای محمد محمد کاظم در تیم مس رفسنجان به میدان رفتند.

تقابل تیم‌های پنجم و یازدهم جدول را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و توانست ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۲۱ به سود خود پایان دهد.

در ست دوم باز هم گیتی‌زن‌ها بودند که ابتکار عمل را به دست گرفتند و توانستند با اختلاف امتیاز بیشتر و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را نیز به سود خود به پایان ببرند.

بازیکنان مس که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ست سوم مصمم‌تر از دو ست قبلی ظاهر شدند و تا امتیازات پایانی پا به بای گیتی‌‌پسند پیش آمدند اما در نهایت با حساب ۲۵ بر ۲۲ شکست خوردند تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر گیتی‌پسند خاتمه یابد.

گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن مهمان تیم طبیعت  تهران است.

حواشی:

* صندلی‌‌های خالی زیادی در سالن مخابرات اصفهان به چشم می‌خورد.

* محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در سالن حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی‌ها والیبالیست‌های گیتی بود.

* در لحظاتی از ست سوم بازیکن تیم مس با تماشاگران گیتی‌پسند وارد درگیری لفظی شد که با دخالت هم‌ تیمی‌اش این قائله ختم به خیرشد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652505

مهمترین اخبار ایران و جهان: