نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 10:11

حباب روی آب

یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که ۱۴ سال بر طبل دشمنی با جمهوری اسلامی کوبید و در جهت براندازی این نظام همه تلاش خود را به کار بست، حبابش ترکید و عمرش به پایان رسید. اتفاقی که یک موضوع مهم را بر همگان روشن می‌کند.

خبرگزاری فارس _کرمان، آمنه شهریارپناه: یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای که ۱۴ سال بر طبل دشمنی با جمهوری اسلامی کوبید و در جهت براندازی این نظام همه تلاش خود را به کار بست، حبابش ترکید و عمرش به پایان رسید.

این اتفاق درست در آستانه آغاز دهه فجر رخ داد و همه مردم ایران متوجه شدند شبکه‌هایی که کاذبانه فکر می‌کردند ریشه دوانده و به بلوغ رسیده‌اند، به همین راحتی در مقابل عظمت یک کشور کم می‌آورند و می‌شکنند.

این اعداد بالا بلند و سن‌وسال شبکه‌ها نشان می‌دهد که ما در حالی چهل‌وپنجمین سال انقلاب را آغاز می‌کنیم که لحظه‌ای دشمن چشمش را از روی کشور ما بر نداشته است.

او بدون استثناء و بی‌وقفه آتش رسانه‌ای‌اش را روی تمام ارزش‌های ما ریخته و می‌خواهد آنان را از بنیان ویران کند.این مهم نشان از منزلت و قوای قدرتمند فکری و فرهنگی این نظام و این کشور دارد، اگر این انقلاب چیزی در چنته نداشت که ثانیه به ثانیه دلارها را در حلقوم رسانه‌ها نمی‌ریختند.

او ما را حتی بهتر از خودمان شناخته، می‌داند که اینجا سرزمین نخبگان است، اینجا سلیمانی‌پرور است، این انقلاب مغناطیسی برای جذب خوبان عالم است.

می‌داند که مردم این کشور در سایه امن به وجودآمده برایشان، به وجد می‌آیند و بی‌وقفه پیش می‌روند، دامنه‌ها را پشت سر می‌گذارند و خیلی زود به قله می‌رسند.

دشمن این دانسته‌ها را سخت به دست آورده، در طول تاریخ دنبال کسانی دویده که در مقابلش قد علم کردند و با سیاست‌های آنها در این کشور به مخالفت برخاستند.

زخم کاری قهرمانان مبارزه با استعمار و استثمار این کشور به تنش نشسته و داغ ضرب شصت بزرگان و نامداران ضد امپریالیست اینجا روی دلش مانده است!

او اما یک اشتباه راهبردی دارد، باور نکرده آنجایی که فکرش را هم نمی‌کند، در نزدیکش قرار داریم! به همین دلیل هم راه‌به‌راه در همه صحنه‌ها مفتضحانه شکست می‌خورد و چشم‌های رسانه‌ای‌اش به در و دیوار برخورد می‌کنند و می‌شکنند.

این شبکه هم به تاریخ پیوست، در مسیر دومینو شکست‌های متوالی غرب قرار گرفت و به قولی خوراک مارومور شد، اما جمهوری اسلامی بالنده و توفنده چهل‌وپنجمین بهار خود را آغاز در مسیر شکوفایی رفت.

در شکوه این دهه مبارک، به‌یاد می‌آوریم وعده صادق حاج قاسم را که فرمود: «والله، هر کس تیری به سمت این نظام انداخت، آواره شد.»

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657593

مهمترین اخبار ایران و جهان: