نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 18:25

پرواز گسترده هواپیماهای اسرائیلی بر فراز کرانه باختری+فیلم

هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در حال پرواز بر فراز مناطقی از کرانه باختری به ویژه اردوگاه جنین هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، شاهدان عینی از پرواز گسترده هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهرک قباطیه و شهر جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری خبر دادند.

همزمان منابع فلسطینی از درگیری سنگین جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در بیتا در کرانه باختری خبر دادند.

حسام بدران: دشمن صهیونیست عاجز و درمانده شده است

از سوی دیگر حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی در کرانه باختری روند فزاینده ای به خود گرفته است و این فعالیت ها بازخورد طبیعی تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان یهود از جمله شهرک سازی، یهودی سازی، تعرض به مقدسات، مصادره زمین ها و تنگ کردن عرصه برای فلسطینیان ساکن قدس و کرانه باختری است.

بدران تصریح کرد که حماس در کنار تمامی گروه های فلسطینی در همه صحنه ها حضور دارد و با توجه به پیوستن تمامی قشرها و طیف های ملت فلسطین به جریان مقاومت، دشمن صهیونیستی از متوقف کردن روند فزاینده فعالیت ها و اقدامات مبارزاتی و مقاومتی در کرانه باختری درمانده است.

وی در رابطه با طرح وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر قرار دادن فلسطینیان در برابر گزینه هایی چون تبعید یا کشتار یا پذیرش سلطه کامل رژیم صهیونیستی، یادآور شد که مقابله با اجرای این طرح یک همگرایی و همدلی ملی و تدوین راهبرد یکپارچه را می طلبد.

این مقام بلند پایه حماس پیرامون نشست اخیر دبیران کل گروه های فلسطینی در مصر، خاطرنشان کرد که حماس علی رغم آگاهی اش از دشواری دستیابی به توافق در سایه لجاجت ورزی طرف مقابل در این نشست شرکت کرد، ولی این نشست هیچ نتیجه ای نداشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490193

مهمترین اخبار ایران و جهان: