نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 22:08

تاکید بر خدمت رسانی شایسته تا آخرین لحظه بازگشت زوار به کشور

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در بازدید از مرز خسروی بر خدمت رسانی شایسته تا آخرین لحظه بازگشت زوار به کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه شامگاه دوشنبه با حضور در مرز بین المللی خسروی و سپس منذریه عراق از بخش‌های مختلف این مرزها به ویژه حوزه حمل و نقل بازدید و دستورات لازم را برای جابجایی سریع و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت صادر کرد.

صحرایی در جریان این بازدید به خادمان زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه خداقوت گفت و با جمعی از زائران و موکب داران اربعین گفتگو کرد و نظر آنان را درباره خدمات مرز خسروی جویا و پیگیر رفع دغدغه‌های موجود شد.

استاندار کرمانشاه در جریان بازدید از ترمینال پایانه بین المللی خسروی بر ضرورت تسهیل جابجایی زوار با سرعت، تداوم راهنمایی و اطلاع رسانی درباره مسیرهای بازگشت و جلوگیری از حضور خودروهای خارج از نظارت ستاد اربعین تاکید کرد و گفت که تا زمان بازگشت آخرین زائر از مرز خسروی نباید ذره‌ای از عزم و انگیزه خدمت رسانی کاسته شود.

صحرایی همچنین در جریان بازدید موکب‌های پایانه منذریه در جریان جزئیات خدمت رسانی آن در روزهای پایانی و بازگشت زوار قرار گرفت و مشکلات آنان را هم پیگیری کرد.

با توجه به میزبانی و زیرساخت‌های مناسب مرز خسروی، روز به روز بر جمعیت زائرانی که این مرز را برای بازگشت به کشور ترجیح می‌دهند، افزوده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485505

مهمترین اخبار ایران و جهان: