نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 22:54

پیام رزمایش «الرکن الشدید» وحدت و قدرت مقاومت است

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای، وحدت و قدرت مقاومت در سطح داخلی و خارجی را از پیام‌های رزمایش «الرکن الشدید» عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای در پایان نشست دوره‌ای خود در شهر غزه اعلام کردند که وحدت و قدرت در سطح داخلی و خارجی از پیام‌های رزمایش «الرکن الشدید» است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه تصریح کردند: گروه‌های مقاومت به ملت فلسطین، مقاومت و ثبات آنان در برابر اشغالگران و تمامی چالش‌ها درود می‌فرستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه بیان کردند: اجرای رزمایش الرکن الشدید را تبریک می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که پیام این رزمایش وحدت و قدرت در سطح داخلی و خارجی بوده و تاییدی برای آمادگی مقاومت و تحولات میدانی و نظامی آن است.

مبارزان فلسطینی به اهالی قدس درود فرستادند و تاکید کردند که اهالی قدس سپر محکم حمایت از مقدسات هستند.

در ادامه گروه‌های فلسطینی از اهالی قدس خواستند که جهت مقابله با تعرض‌های اشغالگران و نقشه‌های آنان در راستای یهودی‌سازی اراضی فلسطین و شهرک‌سازی در آن، حضور بیشتری در مسجدالاقصی داشته باشند.

همچنین گروه‌های فلسطینی در بیانیه خود به اسرای شجاع فلسطینی نیز درود فرستادند و بر حمایت خود از تمامی اقدامات قهرمانانه آنان علیه صهیونیست‌ها تاکید کردند.

علاوه بر این گروه‌های فلسطینی اعلام کردند که مسئله اسرا برای مبارزان فلسطینی در اولویت خواهد بود و گروه‌های فلسطینی اجازه نخواهند داد که اسرا تنها بمانند و اراده آنان شکسته شود.

گفتنی است مقاومت فلسطین امروز در هجدهمین سالگرد بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از غزه، چهارمین دور از رزمایش‌های سالانه خود تحت عنوان الرکن الشدید (تکیه گاه مستحکم) را برگزار کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497205

مهمترین اخبار ایران و جهان: